СРПСКИ ЈЕЗИК

 

Школска 2016/17. година

 

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА ЗА МЕСЕЦ ДЕЦЕМБАР

Назив предмета:  СРПСКИ ЈЕЗИК                      Разред:   IV

 

Редни број наст.теме  Редни број часа   

Наставна јединица

  

Тип часа

Ј.к 65. Лексичке вежбе: синоними, хомоними, антоними Вежбање
К. 66. „Трнова ружица“ – Браћа Грим Обрада
К. 67. „Трнова ружица“ – Браћа Грим Обрада
Ј.к 68. Правимо  сопствену бајку Вежбање
К. 69. „Мали Принц“ – Антоан де Сент Егзипери Обрада
К. 70. Мали Принц– Антоан де Сент Егзипери Обрада
Ј. 71. Ред речи у реченици Обрада
К. 72. Позно јесење јутро – Исидора Секулић Обрада
К. 73. Позно јесење јутро Обрада
Ј. 74. Заменице Обрада
Ј. 75. Језичко-граматичка вежба Провера знања
К. 76. Јуначка песма – Мирослав Антић Обрада
К. 77. Јуначка песма – Мирослав Антић Утврђивање
Ј.к 79. Зимски пејзаж („Погледи са мог прозора“) Говорна вежба
Ј.к 79. Састављање приче по слободном избору мотива Понављање
Ј.к 80. Други школски писмени задатак Провера знања
Ј.к 81. Анализа писменог задатка Утврђивање
Ј.к 82. Писање побољшане верзије писменог задатка Утврђивање
К. 83. „Ко да то буде“ – Стеван Раичковић Обрада
Ј.к 84. Писање Новогодишњих и Божићних честитки Вежбање
J.K. 85. Прича новогодишње јелке – усмено изражавање Вежбање
J 86. Понављање и систематизација правописних правила Вежбање

 

ОПЕРАТИВНИ ПЛАН РАДА НАСТАВНИКА ЗА МЕСЕЦ НОВЕМБАР

Назив предмета:  СРПСКИ ЈЕЗИК                      Разред:   IV

 

 

Редни број часа

 

 

Наставна јединица

 

 

Тип часа

 

 

Наставна средства

44. „Плави зец“ – Душан Радовић Обрада Текст приче Уплашени зец, графофолија са задацима за самосталан рад
45. „Mачак“ – Никола Тесла Обрада Читанка, свеске за школски рад
46. Писање присвојних именица изведених од властитих имена Обрада наставни листови за самосталан рад, свеске, наставни листови за петоминутну проверу, сазадацима за рад код куће
47. Међед, свиња и лисица,

Народна приповетка

Обрада Читанка, свеске за школски рад
48. Вук Стефановић Караџић – творац азбуке обрада припремњени материјал, слике, текстови, цд
49. Друг другу – Драган Лукић Обрада Празни листићи за попуњавање, ЦД са песмамаДругарство и Царство у другарству
50. Лексичке вежбе: породице речи Вежбање  асоцијацијом, табла, свеске, видео бим
51. Стефаново дрво („Књига о Марку“)Светлана Велимир Јанковић Обрада Читанка,                                               Наставни листови са задацима за групни рад, свеске за школски рад
52. Стефаново дрво („Књига о Марку“)Светлана Велимир Јанковић Утврђивање Домаћи задаци ученика, Читанка, свеска за школски рад, табла
53. Писање састава на основу задатих појмова Вежбање Задаци за уводни део, цедуљице са појмовима за групни рад
54. Појам, значење и врсте речница Утв. Наставни лист са задацима за самосталан рад, графофолија са задацима за вежбање
55. „Јетрвица адамско колено“,Народна песма Обрада Читанка, свеске за школски рад
56. Ортоепске вежбе: казивање кратких народних умотворина Понављање и увежбавање Текстови кратких народних умотворина
57. „Стари Вујадин“ – народна песма Обрада Читанка,  Српски ријечник – Вук Стефановић Караџић
58. Опис књижевног лика по избору ученика Писмена вежба Свеске за школски рад
59. „Сунчев дар“ – Милутин Милановић Обрада Слике, фотографије, Читанка
60. Атрибут Обрада Читанка,  уџбеник О језику
61. Уочавање речи у функцији допуне глагола (објекат, прилошке одредбе) Обрада  свеске, уџбеник О језику
62. Атрибут,објекат, прилошке одредбе Утвр. Читанка,  уџбеник О језику
63. Листамо странице штампе за децу Вежбање Дечја штампа
64. Читање непознатог текста-латиничног и ћириличног провера Свеске за школски рад

 

ВУКОВА АЗБУКА

 

 

One thought on “СРПСКИ ЈЕЗИК”

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

ПЕСМОМ И ИГРОМ ДО ЗНАЊА

%d bloggers like this: