ПЛАН РАДА 1.4.2020.

 

 

 

 

СРЕДА, 1.4.2020.

 

1. час
Српски језик

Српски језик – ГЛАГОЛИ (радња, стање збивање; разликовање облика којима се означава прошлост, садашњост, будућност; разликовање лица и броја глагола;) (РТС ЧАС)

утврђивање

2. час
Математика

Математика – Усмено и писмено множење једноцифреним бројем (23•3; 201•4) (РТС ЧАС)

утврђивање

3. час
Физичко васпитање

Покренимо нашу децу; Физичке вежбе у кућним условима (РТС ЧАС)

увежбавање

 

4. час
Од играчке до рачунара (изборни)

СКРЕЧ (scratch) – увод у програмирање

  • утврђивање
5. час
Ликовна култура

Композиција облика

  • утврђивање

 

 

 

СРПСКИ ЈЕЗИК

ГЛАГОЛИ (радња, стање збивање; разликовање облика којима се означава прошлост, садашњост, будућност; разликовање лица и броја глагола;)

 

 

 

 

МАТЕМАТИКА

 

Усмено и писмено множење бројева

 

1. 242 ∙ 4 =              213 ∙ 3 =               230 ∙ 4 =
182 ∙ 4 =                  116 ∙ 5 =               336 ∙ 3 =
115 ∙ 6 =                   295 ∙ 2 =              244 ∙ 4 =
2. Производ бројева 125 и 5 умањи за 423.
________________________________________
3. Разлику бројева 648 и 571 увећај 6 пута.
________________________________________
4. Продавац је на тезгу донео 120 јаја по цени од 9
динара. Остало му је непродато 30 јаја. Колико је
новца зарадио?
________________________________________
________________________________________
5. У једној школи има 8 одељења по 32 ученика у
млађим разредима и 8 одељења по 29 ученика у
старијим разредима. Колико има ђака у тој школи?
________________________________________
________________________________________
6. Један пут пролази кроз три тунела. Први је дуг 109
m, други је 3 пута дужи, а трећи је 3 пута
дужи од другог. Колико је дуг трећи тунел?
________________________________________
________________________________________

 

 

ОД ИГРАЧКЕ ДО РАЧУНАРА

СКРЕЧ (scratch) – увод у програмирање

 

ПОСЛАТИ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ, СКРЕЧ ИГРИЦУ ИЛИ НАЦРТАН РАД У „PAINT“ u.

ПРОГРАМИРАМО У „SCRATCH-u“ И ЦРТАМО У PAINT-u.

 

 

НАШ СТРАХИЊА ЈЕ ПРАВИ ПРОГРАМЕР!

 

ВЕЉКО ПРОГРАМИРА ПРВУ ИГРИЦУ!

 

 

ХАНА ЈЕ КРЕИРАЛА ЧЕСТИТКУ У „SCRATCH“-u И ПОКАЗАЛА ИНТЕРЕСОВАЊЕ И ЗНАЊЕ У ПРОГРАМИРАЊУ.

АНА ЈЕ КРЕИРАЛА ЧЕСТИТКУ У „SCRATCH“-u И ПОКАЗАЛА ИНТЕРЕСОВАЊЕ И ЗНАЊЕ У ПРОГРАМИРАЊУ.


ИСТИЧЕ СЕ!

 

ПРВА ЛЕКЦИЈА

 

АЛГОРИТАМСКИ НАЧИН РАЗМИШЉАЊА

АЛГОРИТАМСКИ НАЧИН РАЗМИШЉАЊА

 

ПОГЛЕДАЈТЕ НИКОЛИН ЦРТАНИ ФИЛМ У СКРЕЧУ!

 

ЛИКОВНА КУЛТУРА

Композиција облика

 

ДОМАЋИ ЗАДАТАК: „КОМПОЗИЦИЈА ОБЛИКА“

РАД ПОСЛАТИ ДО ПОНЕДЕЉКА 6.4.2020.

РАДОВИ НАЈВРЕДНИЈИХ УЧЕНИКА БИЋЕ ОБЈАВЉЕНИ 1.4.2020.

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

ИСТИЧЕ СЕ!

 

 

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s