ПЛАН РАДА 16.10.2020.

 

Doktor Milan Jovanović: „Ne skidajte masku i kada ste sa prijateljima“

 

Milan Jovanović, načelnik centra hitne pomoći VMA rekao je za RTS da se ovih dana beleži trend povećanja broja pacijenata sa simptomima sličnim koronavirusu.

Podsetio je da svaka povišena teperatura zahteva da se javite lekaru i istakao da je najvažnije da nosimo masku sa onima koje poznajemo.

„Mislim da je tu ključ, kada sretnete prijatelja nemojte da skidate masku, dovoljno je da popričate. Verujete, ako za dva tri dana čujete da je taj prijatelj dobio temperaturu neće vam biti svejedno“, rekao je doktor Jovanović.

НА ЛИВАДИ

 

 

Српски језик
[1]

Б.В.Радичевић: Прича о дечаку и Месецу

4. разред

 

Математика
[2]
Веза сабирања и одузимања

4. разред

 

Музичка култура

[3]

На ливади – М. Милојевић

4. разред

 

 

 

7. радионица СВИ РАЗЛИЧИТИ – СВИ ЈЕДНАКИ : ИСТРАЖИВАЧИ
Циљ: помоћи ученицима да открију особине које их красе и ствари које су им заједничке, да открију заједничко и увиде по чему се разликују, да се ученици упознају међусобно кроз уочавања сличности и разлика и да разлике прихвате као
богатство, да поштују право на индетитет-право да будем оно што јесам и право на равноправност.


Материјал:
-листа Истраживачи, за сваког ученика.
1. игрица: Деца добију инструкцију да нађу свог пара по боји косе: кад се пронађу да размене следеће: У школи ми се највише допада кад…. Опет се разиђу и добијају инструкцију да се нађу по боји очију и размене: ван школе ми се највише
допада кад…. Опет се разиђу и спајају у парове по величини стопала и размене која им је омиљена грицкалица-слаткиш…
2. Инструкција водитеља: Сада ће сваки ученик добити по један примерак листе истраживачи. Ваш задатак је да се крећете по просторији и да у комуникацији са вршњацима испитате-интервјуишете што више њих, на основу питања која су предвиђена у овој игри и да те одговоре запишете на
листу: Истраживачи. Један ученик се може питати само за одговор на једно питање (како би се ученици подстакли на комуникацију са што већим бројем њих у групи).
3. Сада свако од вас нека одговори на ова питања и упореди их са већзаписаним одговорима својих другова и другарица.
4: Након двадесетак минута игре, ученици су у великом кругу. Питања заразмену у великом кругу:
• Како сте се осећали у овој игри, објасните зашто. Од чега је то зависило?
Сугестија за водитеља: помоћи деци у процесу прихватања различитости на које наилазе у одговорима и формирања отворености за прихватање; например, када ми неко каже нешто са чим нисам сагласан, како да останем при
свом ставу, мишљењу, а да не вређам, не исмејавам, не критикујем)
• Да ли сте сазнали нешто ново о својим вршњацима,
• Да ли сте открили да имате нешто заједничко са вршњацима из одељења и шта то,
• Да ли сте открили да имате нешто различито од својих вршњака и шта то.
• Шта се догађало када сте добијали такве, различите одговоре, каква су ваша
осећања и реакције у односу на различитост,
• Брејнсторминг: Како то може другачије, а да останеш при свом ставу?
5. 3авршни коментар наставника/це: подстицање ученика да увиђају међусобне сличности и разлике и да разлике прихватају као богатство-дар.

ЛИСТ ЗА ИСТРАЖИВАЧЕ
Твој задатак јесте да пронађеш у твом одељењу некога ко:
1. Помаже родитељима у пословима у кући:Име______________ шта
ради_______________________________
2. Има омиљени предмет у школи:Име- ————————————————————————- омиљени предмет—-
——————————————————————–
3. Највише воли да једе (упиши сам/а): Име————————————————-
4. Уме да чува тајну: Име———————————————————————— чување тајне значи——————————–
—————————————-
5. У слободно време бави се: Име———————————————————————— бави се——————————-
—————————————–
6. Члћн је неке секције у школи: Име———————————————— секција————————————————————-
———–
7. Има омиљену игру: Име———————————————————————— омиљена игра————————————————
————————
8. Помогао/лајепријатељу у невољи: Име———————————————————————— ситуација——-
—————————————————————– _______
9. Је недавно поклонио/ла некоме другом нешто: Име————————————————————————
поклон——————-

 

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

ПЕСМОМ И ИГРОМ ДО ЗНАЊА

%d bloggers like this: